Gbadamosi | Handbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations | Buch | 978-1-5225-0282-1 | sack.de

Buch, Englisch, 477 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1738 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Gbadamosi

Handbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations


Erscheinungsjahr 2016
ISBN: 978-1-5225-0282-1
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 477 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1738 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-5225-0282-1
Verlag: Business Science Reference


Having a grasp on what appeals to consumers and how consumers are making purchasing decisions is essential to the success of any organization that thrives by offering a product or service. Despite the importance of consumer knowledge and understanding, research-based insight into the buying patterns and consumption habits of individuals in emerging nations remains limited. The Handbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations takes a critical look at the often overlooked opportunities available for driving consumer demand and interest in developing countries. Emphasizing the power of the consumer market in emerging economies and their overall role in the global market system, this edited volume features research-based perspectives on consumer perception, behavior, and relationship management across industries. This timely publication is an essential resource for marketing professionals, consumer researchers, international business strategists, scholars, and graduate-level students.

Gbadamosi Handbook of Research on Consumerism and Buying Behavior in Developing Nations jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Ayantunji Gbadamosi, University of East London, United Kingdom.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.