Buch, Englisch, 446 Seiten, Format (B × H): 192 mm x 246 mm, Gewicht: 1053 g
Virtual Sets and Pre-Visualization for Games, Film & the Web
Buch, Englisch, 446 Seiten, Format (B × H): 192 mm x 246 mm, Gewicht: 1053 g
ISBN: 978-0-240-80622-8
Verlag: CRC Press
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion Informationsvisualisierung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Computerspiele, Internetspiele
- Geisteswissenschaften Design Produktdesign, Industriedesign
Weitere Infos & Material
1 A Short History of Computer Simulations; 2 3D Basic Kit; 3 Adding Interactivity; 4 Animation Basics; 5 Interactive Lighting; 6 Virtual Cameras; 7 3D Sound; 8 User Interface and Input Devices; 9 Following a Terrain with a Remote Controlled Car; 10 Communication Environments; 11 Advanced Interactive 3D Characters; 12 Artificial Intelligence and Gameplay for Virtual Sets; 13 Multi-User and Database.