Buch, Englisch, 155 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 283 g
Electronically Mediated Higher Education
Buch, Englisch, 155 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 283 g
ISBN: 978-981-10-9685-3
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Introduction to the philosophical arguments underpinning personalised education.- Chapter 2 A brief history of e-mediated education.- Chapter 3 Personalised learning, pedagogy and e-mediated tools.- Chapter 4 Through the lens of generational theory.- Chapter 5 Personalised education, pedagogy and equity in the higher education sector.- Chapter 6 Personalised or programmed? Current practices of university systems.- Chapter 7 From policy to practice: Personalisation and the higher education sector.- Chapter 8 Experiencing e-mediated personalised learning in practice: A teacher's insight.- Chapter 9 E-mediated approaches to personalising inter-professional learning in the health sector.- Chapter 10 Evidence in relation to the effectiveness of e-mediated personalised education.