Buch, Englisch, 299 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1360 g
Marketing Strategies for Improving Economic Performance
Buch, Englisch, 299 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1360 g
ISBN: 978-3-540-65247-2
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Wahrscheinlichkeitsrechnung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Mathematische Statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
1: Introduction.- to Price Bundling.- Bundling — A Powerful Method to Better Exploit Profit Potential.- 2: Optimization Approaches.- Optimal Price Bundling — Theory and Methods.- Stochastic Option Bundling and Bundle Pricing.- Bundling and Pricing of Modular Machine Tools Under Demand Uncertainty.- Market-Oriented Complexity Management Using the Micromarket Management Concept.- Management Accounting and Product Variety.- A Conjoint Analysis-Based Procedure to Measure Reservation Price and to Optimally Price Product Bundles.- 3: Behavioral Aspects.- Consumers Prior Purchase Intentions and their Evaluation of Savings on Product Bundles.- Buyers‘ Evaluations of Mixed Bundling Strategies in Price-Promoted Markets.- How Buyers Evaluate Product Bundles: A Model of Anchoring and Adjustment.- Evaluating Multidimensional Prices in the Bundling Context.- Product and Service Bundling Decisions and their Effects on Purchase Intention.- Utility Oriented Design of Service Bundles in the Hotel Industry, Based on the Conjoint Measurement Method.- Authors.