Buch, Englisch, Band 329, 431 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 680 g
A Workshop on the Occasion of Keith Glover's 60th Birthday
Buch, Englisch, Band 329, 431 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 680 g
Reihe: Lecture Notes in Control and Information Sciences
ISBN: 978-3-540-31754-8
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Verkehrstechnik | Transportgewerbe Fahrzeugtechnik
- Mathematik | Informatik Mathematik Mathematische Analysis Variationsrechnung
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Mess- und Automatisierungstechnik
- Mathematik | Informatik Mathematik Numerik und Wissenschaftliches Rechnen Angewandte Mathematik, Mathematische Modelle
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Technische Mechanik | Werkstoffkunde Statik, Dynamik, Kinetik, Kinematik
- Technische Wissenschaften Verkehrstechnik | Transportgewerbe Luft- und Raumfahrttechnik, Luftverkehr
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Luftfahrtindustrie
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Elektronik Überwachungstechnik
Weitere Infos & Material
From the contents LMI-based Gain Scheduled Controller Synthesis for a Class of Linear Parameter Varying Systems.- Control of High-Speed Underwater Vehicles.- Using Feedback to Improve System Identification.- On the Gap Metric for Finite-Dimensional Linear Time-Varying Systems in Continuous Time.- Robustly Stabilizing Controllers with Internal Loop.- Model Reduction of Strongly Stable Nonstationary LPV Systems.- Getting Mobile Autonomous Robots to Rendezvous.- Experiment Design for Robust Control: Why do More Work than is Needed?.- Past, Present and Future of Automotive Control.- Review of Multivariable Control Applied to the VAAC Harrier and Remaining Open Questions.- Regulating cell shape during cytokinesis.- Intrinsic Uncertainty in Gene Regulation Network.- An Approximate Dynamic Programming Approach to Decentralized Control of Stochastic Systems.- An H8 Loop-Shaping Approach to Steering Control for High-Performance Motorcycles.- Frequency Domain Versus Time Domain Methods in System Identification Revisited.