Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 180 mm x 229 mm, Gewicht: 524 g
An Introduction, Second Canadian Edition
Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 180 mm x 229 mm, Gewicht: 524 g
ISBN: 978-0-19-900550-5
Verlag: Oxford University Press
This concise yet comprehensive survey examines the social, political, and economic impacts of new media from the early days of the telegraph to the latest network technologies. Featuring an in-depth treatment of new media theories, engaging case studies, and Canadian examples throughout, this text offers students a comprehensive introduction to new media from a Canadian perspective.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Mobiltelefone
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Telekommunikationswirtschaft, Post




