Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 281 g
Critical Perspectives on Disruptive Innovation
Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 281 g
Reihe: Digital Education and Learning
ISBN: 978-3-030-55787-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Whatever happened to technology enhanced learning?.- Chapter 2. Virtual Library Environment? VLEs in Practice.- Chapter 3. This chapter is a stub: Wikipedia as a Disruptive Innovation.- Chapter 4. Putting a brave Face on it: Social Media Technologies and Disruptive Innovation.- Chapter 5. Cash in the academic: Technology enhanced learning and the monetisation of higher education.- Chapter 6. Reboot the messenger: A narrative for technology enhanced learning.- Chapter 7. Conclusion – Switch it off, switch it on again: Reimagining technology enhanced learning in higher education.