Buch, Englisch, 225 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 321 g
Chinese Automakers in Market Reform and Globalization
Buch, Englisch, 225 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 321 g
ISBN: 978-981-13-5521-9
Verlag: Springer Nature Singapore
-Applies a multi-disciplinary approach to evolving economic issues in accessible language
-Explains how China's economy functions on the grassroots level
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Volkswirtschaften einzelner Länder und Regionen
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
Weitere Infos & Material
1.Introduction.- 2. FAW, 'Senior Son' of the Chinese Automobile Industry.- 3. SAIC, A Giant of the Domestic Market.- 4. Chery Auto, Champion of National Brands.- 5. Geely Auto, Pioneer Grassroots Automaker.- 6. Conclusion and Discussion.