E-Book, Englisch, Band 77, 348 Seiten
Farber Gamify Your Classroom
1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-4331-3883-6
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
A Field Guide to Game-Based Learning – Revised edition
E-Book, Englisch, Band 77, 348 Seiten
Reihe: New Literacies and Digital Epistemologies
ISBN: 978-1-4331-3883-6
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Wissenschaftliches Arbeiten, Studientechnik
Weitere Infos & Material
Greg Toppo: Foreword – Acknowledgments – Introduction – Games for Learning – What Are Games? – Player Types and Motivation – Balanced Design Digital Games – Platforms with Learning Games – Play and Learning – Puzzles, Games, and Digital Toys – Teaching with Minecraft – Game Labs – Multiplayer Learning – Gamification – The Teacher as Designer – The Student as Designer – Making Digital Games – Geeking Out and Earning Badges – Games to Change the World – References – Index.