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Wirtschaftswissenschaften
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Koller / McKinsey & Company Inc. / Goedhart Valuation
Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition7. Auflage 2020Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-119-61186-8Medium: Buch85,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 1-3 Werktage -
Koller / McKinsey & Company Inc. / Goedhart Valuation
Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition6th AuflageVerlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-118-87373-1Medium: Buch77,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Koller / McKinsey & Company Inc. / Goedhart Valuation
Measuring and Managing the Value of Companies6. Auflage. Revised 2015Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-118-87370-0Medium: Buch89,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Koller / Goedhart / Wessels Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies
Book + Dcf Model Download8th AuflageVerlag: WileyISBN: 978-1-394-27951-7Medium: Buch192,50 € (inkl. MwSt.)
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Koller / Goedhart / Wessels Valuation
Measuring and Managing the Value of Companies8. Auflage 2025Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-394-27941-8Medium: Buch100,50 € (inkl. MwSt.)
Kurzfristig nicht lieferbar -
Koller / Goedhart / Wessels Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition
8th AuflageVerlag: WileyISBN: 978-1-394-27947-0Medium: Buch85,00 € (inkl. MwSt.)
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Koller / McKinsey & Company Inc. / Goedhart Valuation Workbook
Step-by-Step Exercises and Tests to Help You Master Valuation7. Auflage 2020Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-119-61181-3Medium: Buch49,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 1-3 Werktage -
Koller / Goedhart / Wessels Valuation Workbook
Measuring and Managing the Valuation of Companies8th AuflageVerlag: WileyISBN: 978-1-394-27944-9Medium: Buch49,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Koller / Schwimmer / Goedhart Valuation Course: An Introductory Course to Measuring the Value of Companies
1. Auflage 2015Verlag: WILEYISBN: 978-1-118-98826-8Medium: Sonstiges422,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
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