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Driessens / Hjarvard / Bolin Dynamics Of Mediatization
Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital Age1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-62982-7Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
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Thimm / Einspänner-Pflock / Anastasiadis Media Logic(s) Revisited
Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal ChangeSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-09747-9Medium: Buch74,89 € (inkl. MwSt.)
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Paus-Hasebrink / Sinner / Kulterer Social Inequality, Childhood and the Media
A Longitudinal Study of the Mediatization of Socialisation1. Auflage 2019Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-02652-3Medium: Buch29,96 € (inkl. MwSt.)
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Hepp / Kramp / Jarke New Perspectives in Critical Data Studies
The Ambivalences of Data Power1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-96179-4Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
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Hepp / Kramp / Jarke New Perspectives in Critical Data Studies
The Ambivalences of Data Power1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-96182-4Medium: Buch42,79 € (inkl. MwSt.)
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Driessens / Hjarvard / Bolin Dynamics Of Mediatization
Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital AgeSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-87445-6Medium: Buch96,29 € (inkl. MwSt.)
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Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations
Transforming Communications in Times of Deep MediatizationSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-88061-7Medium: Buch29,96 € (inkl. MwSt.)
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Krämer / Frey How We Use the Media
Strategies, Modes and Styles1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-41313-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark117,69 € (inkl. MwSt.)
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Frey / Krämer How We Use the Media
Strategies, Modes and Styles1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-41312-5Medium: Buch128,39 € (inkl. MwSt.)
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Frey / Krämer How We Use the Media
Strategies, Modes and Styles1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-41315-6Medium: Buch128,39 € (inkl. MwSt.)
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Thimm / Anastasiadis / Einspänner-Pflock Media Logic(s) Revisited
Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-65755-4Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
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Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations
Transforming Communications in Times of Deep Mediatization1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-65583-3Medium: Buch29,96 € (inkl. MwSt.)
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