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12  Treffer  für „Transforming Communications – Studies in Cross-Media Research“


    Driessens / Hjarvard / Bolin Dynamics Of Mediatization

    Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital Age
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-62982-7
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Thimm / Einspänner-Pflock / Anastasiadis Media Logic(s) Revisited

    Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-09747-9
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Paus-Hasebrink / Sinner / Kulterer Social Inequality, Childhood and the Media

    A Longitudinal Study of the Mediatization of Socialisation
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-02652-3
    Medium: Buch
    29,96 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Kramp / Jarke New Perspectives in Critical Data Studies

    The Ambivalences of Data Power
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-96179-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Kramp / Jarke New Perspectives in Critical Data Studies

    The Ambivalences of Data Power
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-96182-4
    Medium: Buch
    42,79 € (inkl. MwSt.)
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    Driessens / Hjarvard / Bolin Dynamics Of Mediatization

    Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital Age
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-87445-6
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations

    Transforming Communications in Times of Deep Mediatization
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-88061-7
    Medium: Buch
    29,96 € (inkl. MwSt.)
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    Krämer / Frey How We Use the Media

    Strategies, Modes and Styles
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-41313-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Frey / Krämer How We Use the Media

    Strategies, Modes and Styles
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-41312-5
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Frey / Krämer How We Use the Media

    Strategies, Modes and Styles
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-41315-6
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Thimm / Anastasiadis / Einspänner-Pflock Media Logic(s) Revisited

    Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-65755-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations

    Transforming Communications in Times of Deep Mediatization
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-65583-3
    Medium: Buch
    29,96 € (inkl. MwSt.)
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