Ergebnisse filtern
-
- 19
- 1
-
- 11
- 9
-
- 11
- 7
- 2
-
- 20
-
- 20
-
- 20
-
Ball Multicultural Strategies for Education and Social Change: Carriers of the Torch in the United States and South Africa
Erscheinungsjahr 2006Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-4669-1Medium: Buch32,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sleeter Un-Standardizing Curriculum: Multicultural Teaching in the Standards-Based Classroom
Erscheinungsjahr 2005Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4621-9Medium: Buch25,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dilg / Banks Our Worlds in Our Words: Exploring Race, Class, Gender, and Sexual Orientation in Multicultural Classrooms
Erscheinungsjahr 2010Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-5117-6Medium: Buch61,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Alim / Baugh / Banks Talkin Black Talk: Language, Education, and Social Change
Erscheinungsjahr 2006Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4747-6Medium: Buch57,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Noguera / Banks City Schools and the American Dream: Reclaiming the Promise of Public Education
Neuausgabe 2003Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4381-2Medium: Buch27,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sensoy / DiAngelo Is Everyone Really Equal?: An Introduction to Key Concepts in Social Justice Education
Erscheinungsjahr 2011Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-5269-2Medium: Buch34,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Lomawaima / Mccarty / Banks To Remain an Indian: Lessons in Democracy from a Century of Native American Education
Erscheinungsjahr 2006Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4717-9Medium: Buch68,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Torres / Banks First Freire
Early Writings in Social Justice EducationErscheinungsjahr 2014Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-5534-1Medium: Buch95,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Torres / Banks First Freire
Early Writings in Social Justice EducationErscheinungsjahr 2014Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-5533-4Medium: Buch47,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Suárez-Orozco / Osei-Twumasi / Banks Immigrant-Origin Students in Community College
Navigating Risk and Reward in Higher EducationErscheinungsjahr 2019Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-6194-6Medium: Buch36,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Suárez-Orozco / Osei-Twumasi / Banks Immigrant-Origin Students in Community College
Navigating Risk and Reward in Higher EducationErscheinungsjahr 2019Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-6195-3Medium: Buch108,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Cortes The Making--And Remaking--Of a Multiculturalist
Neuausgabe 2002Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-4251-8Medium: Buch25,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Au / Banks Literacy Achievement and Diversity: Keys to Success for Students, Teachers, and Schools
Erscheinungsjahr 2011Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-5207-4Medium: Buch57,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Gorski Reaching and Teaching Students in Poverty: Strategies for Erasing the Opportunity Gap
NewVerlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-5457-3Medium: Buch31,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sleeter / Banks Culture, Difference, and Power, Revised Edition
Erscheinungsjahr 2004Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4524-3Medium: Sonstiges39,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Loewen Teaching What Really Happened: How to Avoid the Tyranny of Textbooks and Get Students Excited about Doing History
Erscheinungsjahr 2009Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4992-0Medium: Buch55,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Nasir / Cabana / Shreve Mathematics for Equity
A Framework for Successful PracticeErscheinungsjahr 2014Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-5562-4Medium: Buch147,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Cornbleth / Banks Diversity and the New Teacher: Learning from Experience in Urban Schools
Erscheinungsjahr 2008Verlag: TEACHERS COLLEGE PRISBN: 978-0-8077-4897-8Medium: Buch56,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Loewen / Banks Teaching What Really Happened
How to Avoid the Tyranny of Textbooks and Get Students Excited about Doing History2. Auflage 2018Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-5948-6Medium: Buch39,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Nasir / Cabana / Shreve Mathematics for Equity
A Framework for Successful PracticeErscheinungsjahr 2014Verlag: Teachers College PressISBN: 978-0-8077-5541-9Medium: Buch48,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort