Ergebnisse filtern
-
- 4
-
- 1
- 1
- 1
- 1
-
- 1
- 1
- 1
- 1
-
- 4
-
- 4
-
- 4
-
- 4
-
- 4
- 4
-
Birn The Effective Use of Market Research
How to Drive and Focus Better Business Decisions4th AuflageVerlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-4200-2Medium: Buch39,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Keegan Qualitative Research
Good Decision Making Through Understanding People, Cultures and Markets1. Auflage 2009Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-5464-7Medium: Buch41,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Brace Questionnaire Design
How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research4th AuflageVerlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-8197-1Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Szwarc Researching Customer Satisfaction & Loyalty
How to Find Out What People Really Think1. Auflage 2005Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-4336-8Medium: Buch41,60 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort