Ergebnisse filtern
-
- 10
- 9
- 1
-
- 3
- 2
- 4
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
-
- 20
-
- 8
- 10
- 2
-
- 20
-
- 20
-
- 20
-
McGrath The End of Competitive Advantage
How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your BusinessErscheinungsjahr 2013Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-4221-7281-0Medium: Buch30,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
McGrath The End of Competitive Advantage
How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your BusinessErscheinungsjahr 2013Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-4221-9141-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)30,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
McGrath / Macmillan The Entrepreneurial Mindset
Strategies for Continuously Creating Opportunity in an Age of UncertaintyErscheinungsjahr 2000Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-0-87584-834-1Medium: Buch38,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
McGrath / Macmillan The Entrepreneurial Mindset
Strategies for Continuously Creating Opportunity in an Age of UncertaintyErscheinungsjahr 2000Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-4221-6071-8Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)38,49 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
McGrath / Macmillan Marketbusters
40 Strategic Moves That Drive Exceptional Business GrowthErscheinungsjahr 2005Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-59139-123-4Medium: Buch35,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
McGrath / Macmillan Marketbusters
40 Strategic Moves That Drive Exceptional Business GrowthErscheinungsjahr 2005Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-4221-7179-0Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)36,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
McGrath / Macmillan Discovery-Driven Growth
A Breakthrough Process to Reduce Risk and Seize OpportunityErscheinungsjahr 2009Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-4221-2949-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)33,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
McGrath / Macmillan Discovery-Driven Growth
A Breakthrough Process to Reduce Risk and Seize OpportunityErscheinungsjahr 2009Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-59139-685-7Medium: Buch32,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Porter / McGrath HBR's 10 Must Reads on Leading Digital Transformation (with bonus article "How Apple Is Organized for Innovation" by Joel M. Podolny and Morten T. Hansen)
Erscheinungsjahr 2021Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-217-0Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)24,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Review / Porter / McGrath Hbr's 10 Must Reads on Leading Digital Transformation (with Bonus Article How Apple Is Organized for Innovation by Joel M. Podolny and Morten T. Hansen)
Erscheinungsjahr 2021Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-216-3Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Goleman / Kotter HBR's 10 Must Reads for Executive Teams
Erscheinungsjahr 2023Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-519-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)23,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Review / Goleman / Kotter Hbr's 10 Must Reads for Executive Teams
Erscheinungsjahr 2023Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-518-8Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Goleman / Kotter Hbr's 10 Must Reads for Executive Teams
Erscheinungsjahr 2023Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-520-1Medium: Buch46,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Christensen / Johnson Hbr's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with Featured Article Reinventing Your Business Model by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, and Henning Kagermann)
Erscheinungsjahr 2019Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-63369-687-7Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Christensen / Johnson Hbr's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with Featured Article Reinventing Your Business Model by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, and Henning Kagermann)
Erscheinungsjahr 2019Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-63369-689-1Medium: Buch46,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Christensen / Johnson HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with featured article "Reinventing Your Business Model" by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, and Henning Kagermann)
Erscheinungsjahr 2019Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-63369-688-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)23,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Review / Porter / Christensen HBR's 10 Must Reads on Technology and Strategy Collection (7 Books)
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-029-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)146,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Review / Porter / Christensen Hbr's 10 Must Reads on Technology and Strategy Collection (7 Books)
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-64782-028-2Medium: Sonstiges137,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Review / Porter / Lafley HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter and Mark R. Kramer)
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-63369-917-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)24,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Review / Porter / Lafley Hbr's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with Bonus Article Creating Shared Value by Michael E. Porter and Mark R. Kramer)
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Harvard Business Review PressISBN: 978-1-63369-916-8Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort