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Lafrenière Delivering Fantastic Customer Experience
How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships1. Auflage 2017Verlag: Productivity PressISBN: 978-0-367-34603-4Medium: Buch29,10 € (inkl. MwSt.)
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Lafreniere / Lafrenière Delivering Fantastic Customer Experience
How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships1. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-34798-7Medium: Buch65,00 € (inkl. MwSt.)
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Lafrenière Delivering Fantastic Customer Experience
How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships1. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-70772-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)28,99 € (inkl. MwSt.)
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Lafrenière Delivering Fantastic Customer Experience
How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships1. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-70802-8Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)28,99 € (inkl. MwSt.)
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Morin / Lafrenière Talk to Me!
Get Personal, Get Relevant, Get More Customers!1. Auflage 2010Verlag: Lafreniere & MorinISBN: 978-0-9866052-1-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)25,49 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar
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