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Sozialwissenschaften

90  Treffer  für „Human–Computer Interaction Series“


    Sayago Perspectives on Human-Computer Interaction Research with Older People

    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-06075-6
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    England Whole Body Interaction

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-2651-5
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    England Whole Body Interaction

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-0-85729-432-6
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Del Bimbo / Ferracani / Pezzatini Natural Interaction in Medical Training

    Tools and Applications
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-61035-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Galitsky Artificial Intelligence for Customer Relationship Management

    Keeping Customers Informed
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-52169-1
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Galitsky Artificial Intelligence for Customer Relationship Management

    Keeping Customers Informed
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-52166-0
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Zagalo Engagement Design

    Designing for Interaction Motivations
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-37084-8
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Zagalo Engagement Design

    Designing for Interaction Motivations
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-37087-9
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Turner HCI Redux

    The Promise of Post-Cognitive Interaction
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-42233-6
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Turner HCI Redux

    The Promise of Post-Cognitive Interaction
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-82532-8
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Crabtree / Tolmie / Rouncefield Doing Design Ethnography

    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-2725-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Crabtree / Tolmie / Rouncefield Doing Design Ethnography

    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-6160-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Turner A Psychology of User Experience

    Involvement, Affect and Aesthetics
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-88974-0
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Turner A Psychology of User Experience

    Involvement, Affect and Aesthetics
    2. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-32453-6
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Cheok / Romão / Nijholt Entertaining the Whole World

    2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-6445-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Krüger / De Castro Leal / Randall Torn Many Ways

    Politics, Conflict and Emotion in Research
    Erscheinungsjahr 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-31644-9
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Guerrero-Garcia / Collazos / González-Calleros HCI for Children with Disabilities

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-85721-3
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hammond / Stepanova / Prasad Inspiring Students with Digital Ink

    Impact of Pen and Touch on Education
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-17397-5
    Medium: Buch
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    Schmettow New Statistics for Design Researchers

    A Bayesian Workflow in Tidy R
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46382-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    El Bolock / Abdennadher / Abdelrahman Character Computing

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-15953-5
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Tkalcic / Tkalcic / De Carolis Emotions and Personality in Personalized Services

    Models, Evaluation and Applications
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-31411-2
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hammond / Payton / Valentine The Impact of Pen and Touch Technology on Education

    1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-15593-7
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Douglas / Liu Global Usability

    2011. Auflage 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-0-85729-303-9
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Bainbridge Personality Capture and Emulation

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-7075-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Umek / Kos Biomechanical Biofeedback Systems and Applications

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-08232-1
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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