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Mathematik | Informatik

4  Treffer  für „International Series in Advanced Management Studies“


    Candelo Marketing Innovations in the Automotive Industry

    Meeting the Challenges of the Digital Age
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-15998-6
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Branca Virtual Reality, Real Intentions

    Consumers' Evaluation of Product Packaging in Immersive Environments
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-032-10141-9
    Medium: Buch
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    Bettinelli / Andreini Business Model Innovation

    From Systematic Literature Review to Future Research Directions
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-53350-6
    Medium: Buch
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    Bettinelli / Andreini Business Model Innovation

    From Systematic Literature Review to Future Research Directions
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-85132-7
    Medium: Buch
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