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Wissenschaften

4  Treffer  für „Transforming Communications – Studies in Cross-Media Research“


    Thimm / Einspänner-Pflock / Anastasiadis Media Logic(s) Revisited

    Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-09747-9
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations

    Transforming Communications in Times of Deep Mediatization
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-88061-7
    Medium: Buch
    29,96 € (inkl. MwSt.)
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    Thimm / Anastasiadis / Einspänner-Pflock Media Logic(s) Revisited

    Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-65755-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations

    Transforming Communications in Times of Deep Mediatization
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-65583-3
    Medium: Buch
    29,96 € (inkl. MwSt.)
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