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Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume

5  Treffer  für „The History of Retailing and Consumption“


    Shimbo Furniture-Makers and Consumers in England, 1754-1851

    Design as Interaction
    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-30715-5
    Medium: Buch
    43,00 € (inkl. MwSt.)
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    Shimbo Furniture-Makers and Consumers in England, 1754-1851

    Design as Interaction
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-7546-6928-9
    Medium: Buch
    202,70 € (inkl. MwSt.)
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    Munck / Lyna Concepts of Value in European Material Culture, 1500-1900

    1. Auflage 2015
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-4724-5196-5
    Medium: Buch
    182,50 € (inkl. MwSt.)
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    Calaresu / Heuvel Food Hawkers

    Selling in the Streets from Antiquity to the Present
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-32970-6
    Medium: Buch
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    Van den Heuvel / Calaresu / Heuvel Food Hawkers

    Selling in the Streets from Antiquity to the Present
    Neuauflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-4094-5042-9
    Medium: Buch
    149,50 € (inkl. MwSt.)
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