Engel | GPU PRO 3 | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 408 Seiten

Engel GPU PRO 3

Advanced Rendering Techniques
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4398-8794-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Advanced Rendering Techniques

E-Book, Englisch, 408 Seiten

ISBN: 978-1-4398-8794-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



GPU Pro3, the third volume in the GPU Pro book series, offers practical tips and techniques for creating real-time graphics that are useful to beginners and seasoned game and graphics programmers alike.
Section editors Wolfgang Engel, Christopher Oat, Carsten Dachsbacher, Wessam Bahnassi, and Sebastien St-Laurent have once again brought together a high-quality collection of cutting-edge techniques for advanced GPU programming. With contributions by more than 50 experts, GPU Pro3: Advanced Rendering Techniques covers battle-tested tips and tricks for creating interesting geometry, realistic shading, real-time global illumination, and high-quality shadows, for optimizing 3D engines, and for taking advantage of the advanced power of the GPGPU.

Sample programs and source code are available for download on the book's CRC Press web page.

Engel GPU PRO 3 jetzt bestellen!

Zielgruppe


Computer game developers, computer graphics professionals, and programmers.


Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.