Echchaibi / Hoover | Media and Religion | Buch | 978-3-11-125469-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 74, 225 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 357 g

Reihe: ISSN

Echchaibi / Hoover

Media and Religion

The Global View

Buch, Englisch, Band 74, 225 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 357 g

Reihe: ISSN

ISBN: 978-3-11-125469-2
Verlag: De Gruyter


This volume considers the mediation of religion in the context of global relations of power, culture, and communication. It takes a nuanced, historical view of emergent religions and their mediation in various forms. The wide range of chapters provides valuable insight into particular contexts while also offering connections to other cases and contexts. Together, they form a snapshot of religious evolution in the media age.
Echchaibi / Hoover Media and Religion jetzt bestellen!

Zielgruppe


Scholars of religious studies, cultural studies, media studies

Weitere Infos & Material


Stewart M. Hoover and Nabil Echchaibi, University of Colorado, Boulder, CO, U.S.A.

Stewart M. Hoover and Nabil Echchaibi, University of Colorado, Boulder, CO, U.S.A.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.