Buch, Englisch, 350 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 1100 g
Buch, Englisch, 350 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 1100 g
ISBN: 978-0-240-80762-1
Verlag: Routledge
Zielgruppe
Student: Primary text for undergraduate-level college students in courses on promotion and marketing for electronic media, which includes broadcast TV, cable TV, and Web programming. Secondary text for sales and management students in electronic media. Professional: Sales, promotion and marketing staff at broadcast organizations.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
1: Promoting the Media, Scope & Goals 2: Commercial Radio Production 3: Local TV Station Promotion, News, Syndication and Sales 4: Management, Research and Budgeting for Production 5: Designing Promotional Messages 6: Network TV Promotion 7: Cable TV Promotion 8: New Media Promotion 9: Promotion in Public TV and Radio 10: Global Marketing and Promotion of TV. Glossary.