Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 512 g
The Customer Experience Revolution in the Digital Age
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 512 g
ISBN: 978-1-3986-1452-9
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Section - ONE: A digital coup d’état – the customer becomes the new master of commerce;
- Chapter - 01: Before the digital revolution – the pre-customer era;
- Chapter - 02: The customer’s copernican revolution;
- Chapter - 03: The customer’s subjectivity is the number one concern for brands;
- Section - TWO: How to win the battle for customers;
- Chapter - 04: Customer experience – the new brand compass;
- Chapter - 05: The keys to a successful customer journey;
- Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships;
- Chapter - 07: Conclusion;