Doyle | Packaging Strategy | Buch | 978-1-56676-298-4 | sack.de

Buch, Englisch, 179 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 240 mm, Gewicht: 490 g

Doyle

Packaging Strategy


1. Auflage 1996
ISBN: 978-1-56676-298-4
Verlag: CRC Press

Buch, Englisch, 179 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 240 mm, Gewicht: 490 g

ISBN: 978-1-56676-298-4
Verlag: CRC Press


A kaleidoscope of perspectives for packagers and marketers. Among them are research to ensure successful packaging, solid waste and environmental trade-offs, copycat packaging, why a package should be red and white, the role of design, and the consumer side.

Doyle Packaging Strategy jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction Getting It Right: Research to Ensure Successful; Packaging, Solid Waste, and Environmental Trade-Offs; The Cons and Cons of Copycat Packaging -Greg Erickson, Editor/publisher, Shelf Presence; Private Label Packaging: From Wallflower to "Belle of the Ball"; Two Compelling Reasons Why Your Package Should be Red and White; No More Tilting at Windmills: The Consumer Defines Today's Packaging Systems; What Magazines Write about Packaging: No News May Be Good News.


Mona Doyle (Consumer Research Network, Philadelphia, Pennsylvania, USA) (Author)



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.