Buch, Englisch, 92 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 178 g
Translingual Englishes, Facebook and Authenticities
Buch, Englisch, 92 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 178 g
Reihe: SpringerBriefs in Linguistics
ISBN: 978-3-030-26138-2
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Soziolinguistik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Mehrsprachigkeit
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Peripheralized Englishes, Social Media and (in) Authenticity.- Chapter 2. Translingual Englishes and the Global Spread of Authenticity.- Chapter 3. Synchronous and Asynchronous Participants of Facebook.- Chapter 4. African American Vernacular English, Hip-hop and ‘keepin’ it real’.- Chapter 5. Heavy Englishes and the Enactment of Authentic Self.- Chapter 6. Inverted Englishes, ‘in-group’ Talks and Authenticity.- Chapter 7. ‘Ghost Englishes’, Realness, Native Speakerism, and Authenticities.- Chapter 8. Idiomatic Englishes, Onomatopes, Authenticities.- Chapter 9. Translingual Englishes, Social Media, Language Ideologies, Critical Pedagogy.