Buch, Englisch, Band 23, 290 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1370 g
Buch, Englisch, Band 23, 290 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1370 g
Reihe: Mathematics Education Library
ISBN: 978-0-7923-6539-6
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines Geschichte der Naturwissenschaften, Formalen Wissenschaften & Technik
- Mathematik | Informatik Mathematik Mathematik Allgemein Geschichte der Mathematik
- Mathematik | Informatik Mathematik Algebra Homologische Algebra
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines Ausbildung, Jobs, Karriere: Naturwissenschaften, Technik, Medizin
- Mathematik | Informatik Mathematik Algebra Lineare und multilineare Algebra, Matrizentheorie
- Geisteswissenschaften Philosophie Erkenntnistheorie
- Mathematik | Informatik Mathematik Mathematische Analysis Funktionentheorie, Komplexe Analysis
Weitere Infos & Material
Epistemological Analysis of the Genesis of the Theory of Vector Spaces.- Epistemological Analysis of the Genesis of the Theory of Vector Spaces.- Teaching and Learning Issues.- The Obstacle of Formalism in Linear Algebra.- Level of Conceptualization and Secondary School Math Education.- The Teaching Experimented in Lille.- The Meta Lever.- Three Principles of Learning and Teaching Mathematics.- Modes of Description and the Problem of Representation in Linear Algebra.- On Some Aspects of Students’ Thinking in Linear Algebra.- Presentation of Other Research Works.