Buch, Englisch, Band 277, 300 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 653 g
Buch, Englisch, Band 277, 300 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 653 g
Reihe: Studies in Computational Intelligence
ISBN: 978-3-642-11679-7
Verlag: Springer
Shuhua An, Associate Professor and Director of Graduate Program in Mathematics Education, California State University, Long Beach
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Psycholinguistik, Neurolinguistik, Kognition
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Vergleichende und Empirische Bildungsforschung
Weitere Infos & Material
A General Framework and Theoretical References.- The Chinese Written Language as Tool for a Possible Historical and Epistemological Reflections on the Mathematics and the Impact of Teaching/Learning of Mathematics.- The Meta-rules between Natural Language and History of Mathematics.- Common Sense and Fuzzy Logic.- The Experimental Epistemology as a Tool to Observe and Preview Teaching/Learning Phenomena.- Strategy and Tactics in the Chinese and European Culture: Chess and Weich’i.- Rhythm and Natural Language in the Chinese and European Culture.- Conclusions.