De Avillez Pereira / de Avillez Pereira | Antitrust and New Media | Buch | 978-90-411-1336-8 | sack.de

Buch, Englisch, 448 Seiten, GB, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 857 g

Reihe: AIJA Series

De Avillez Pereira / de Avillez Pereira

Antitrust and New Media

Buch, Englisch, 448 Seiten, GB, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 857 g

Reihe: AIJA Series

ISBN: 978-90-411-1336-8
Verlag: Wolters Kluwer


This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from twenty different jurisdictions for the working session organised by the Antitrust Sub-Commission during the Annual Congress of AIJA in Sydney in September 1998. The reports were based upon a questionnaire prepared by the General Reporter and Editor and generally reflect legislation up until January 1999. The purpose of this book is to discuss the critical issues in applying antitrust laws to the media sector, having in mind three main issues: deregulation and convergence in the media industry worldwide
the effect of antitrust laws on the new media environment
the balance between sector-specific regulation and antitrust rules
De Avillez Pereira / de Avillez Pereira Antitrust and New Media jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.