Buch, Englisch, 152 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 231 g
Profound Understanding of Emergent Mathematics
Buch, Englisch, 152 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 231 g
ISBN: 978-0-415-85844-1
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik Mathematik Numerik und Wissenschaftliches Rechnen Computeranwendungen in der Mathematik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Mathematik | Informatik Mathematik Numerik und Wissenschaftliches Rechnen Angewandte Mathematik, Mathematische Modelle
- Mathematik | Informatik Mathematik Algebra
Weitere Infos & Material
1. Teachers’ Mathematics: Framing the Question 2. Knowing and Learning Mathematics: Some Game-Changing Insights 3. Substructing Emergent Mathematics: Cultivating an Open Disposition 4. Concept Study: Co-Constructing Teachers’ Knowledge of Mathematics 5. Pedagogical Problem Solving: The Emergence of a Community of Experts 6. Concept Study in the Classroom: Enacting an Open Way of Being 7. The Mathematics Teachers (Need To) Know: Profound Understanding of Emergent Mathematics