E-Book, Englisch
Datta The Digital Seeker
1. Auflage 2021
ISBN: 978-0-231-55444-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
A Guide for Digital Teams to Build Winning Experiences
E-Book, Englisch
ISBN: 978-0-231-55444-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Raj K. De Datta offers an actionable playbook for companies looking to deliver better digital experiences to their customers. He pinpoints the power of seeker-centric philosophy—asking not simply what does someone want, but why they want it—in order to achieve transformative results.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Produktdesign, Industriedesign
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie