A Guide to the Basis of Winning Strategies
Buch, Englisch, 175 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 373 g
ISBN: 978-981-19-3592-3
Verlag: Springer Nature Singapore
This book aids the practitioners in developing and adopting a culture of customer-centricity and focuses on various retail strategy concepts and their implementation. It aims to present the multifaceted and multifarious questions of retail marketing in two studies, where each study provides a comprehensive solution.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Binnenhandel
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Introduction.- Customer Centricity.- Organized Retailing.- Tool 1: Structural Equation Modelling (SEM).- Customer Segmentation.- Tool 2: Multiple Criteria Decision Analysis (MCDA).- Strategic Mismatch.- Developing an Appropriate Strategy.- Discussion.