Dar?c? | CONSUMER | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 127 Seiten

Dar?c? CONSUMER

from a communication, marketing and advertising perspective
1. Auflage 2020
ISBN: 978-83-66675-24-7
Verlag: Sciendo Migration
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)

from a communication, marketing and advertising perspective

E-Book, Englisch, 127 Seiten

ISBN: 978-83-66675-24-7
Verlag: Sciendo Migration
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



This book contains different perspectives on the consumer from communication, marketing, and advertising perspective. The chapters, each of which is prepared by academicians who are experts in their fields, touch upon the most prominent issues regarding the consumer today.
Each section sheds light on a different point in its field regarding the consumer. It is known that consumption patterns and consumer behaviors have undergone great changes today. The challenges, opportunities, and changes brought about by this change are among the most discussed topics in the literature. In this book, attention is focused on such prominent points. We hope that the book will bring a different perspective to both the literature and related sectors.

Sefer Dar?c? PhD
Sivas Cumhuriyet University
sdarici@cumhuriyet.edu.tr

Dar?c? CONSUMER jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.