Crouch / Housden | Marketing Research for Managers | Buch | 978-0-7506-5453-1 | sack.de

Buch, Englisch, 392 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 244 mm, Gewicht: 757 g

Crouch / Housden

Marketing Research for Managers


3. New Auflage 2003
ISBN: 978-0-7506-5453-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Buch, Englisch, 392 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 244 mm, Gewicht: 757 g

ISBN: 978-0-7506-5453-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd


The purpose of Marketing Research for Managers is to enable managers to become more informed research users and buyers. The more managers know about how marketing research works, the more effective they can be in using it as a management tool. This new edition of the text includes:* The development of the "knowledge economy"* Analysis of customer relationship management* Comprehensive discussion of electronic techniques* New and updated case studies and examples

Crouch / Housden Marketing Research for Managers jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development

Weitere Infos & Material


Introducing market research; Getting started; Marketing research begins at home; 'Off the peg' research; 'Made to measure' research; How are the data collected?; Who provides the information?; How do you ask the questions?; Who asks the questions?; What happens to the answers?; How do you buy good research?; Using research in experiments; Business-to-business research; Using research in global markets; Using research in marketing decision-making; Where do you go from here?


Sunny Crouch, Matthew Housden



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.