Corsi / Dulieu | The Marketing of Technology Intensive Products and Services | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 320 Seiten, E-Book

Corsi / Dulieu The Marketing of Technology Intensive Products and Services

Driving Innovations for Non-Marketers

E-Book, Englisch, 320 Seiten, E-Book

ISBN: 978-1-118-61765-6
Verlag: John Wiley & Sons
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This book provides the basic models and methods for the profitable use and marketing of advanced technology. It provides a guide to developing and administering marketing plans, conducting market research, searching for and managing partners, tapping capital for innovation, scoping adequate pricing methods, managing intellectual property rights, and selling and distributing products and services. It also shows how to develop formatted business plans for investors. This title is uniquely focused on the critical technology/market interface, and provides an executive introduction to marketing these products and services.
Corsi / Dulieu The Marketing of Technology Intensive Products and Services jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.