Collins | Television | Buch | 978-0-04-445766-4 | sack.de

Buch, Englisch, 291 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 371 g

Collins

Television

Policy and Culture

Buch, Englisch, 291 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 371 g

ISBN: 978-0-04-445766-4
Verlag: Routledge


First Published in 1990. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Collins Television jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface 1 Paradigm Lost? 2 Media Studies and Research on Information and Communication Technologies in the UK 3 The Language of Advantage: Satellite Television in Western Europe 4 The Prognosis for Satellite Television in the UK 5 White and Green and not much Re(a)d: The 1988 White Paper on Broadcasting Policy 6 Broadband Black Death Cuts Queues: The Information Society and the UK 7 Wall to Wall Da/las? The Us-UK Trade in Television 8 Broadcasting and National Culture in Canada 9 National Culture: A Contradiction in Terms? 10 Walling Germany with Brass: Theoretical Paradigms in British Studies of Television News 11 Seeing is Believing: The ldeology of Naturalism.Index


Richard Collins is an experienced lecturer and researcher in television and media studies. He has worked in higher education in Australia, the United States of America and the United Kingdom and he has been an active member of editorial boards for leading media journals.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.