Codita | Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization | Buch | 978-3-8349-2596-1 | sack.de

Buch, Englisch, 312 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 488 g

Reihe: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung

Codita

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe

Buch, Englisch, 312 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 488 g

Reihe: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung

ISBN: 978-3-8349-2596-1
Verlag: Gabler Verlag


This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed.
Codita Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Marketing-Mix Standardization in Central and Eastern Europe, its Contingency Factors and Performance Implications; Empirical Conceptualization and Operationalization of the Product Cultural Specificity Construct; PLS Path Analysis


Dr. Roxana Codita wrote her dissertation under the supervision of Univ.- Prof. Dr. Frank-Martin Belz at the Chair of Brewery and Food Industry Management, Technische Universität München, where she continues to work as a researcher.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.