From Research to Practice in Public Engagement
Buch, Englisch, 146 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 3191 g
ISBN: 978-3-319-46743-6
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Energie- & Versorgungswirtschaft Energiewirtschaft: Alternative & Erneuerbare Energien
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltpolitik, Umweltprotokoll
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Umwelt- und Gesundheitspolitik
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltmanagement, Umweltökonomie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Umweltsoziologie
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Klimawandel, Globale Erwärmung
Weitere Infos & Material
- Chapter 1 (Introduction) – New Rules: Old Lessons?.- Chapter 2 – A New Starting Point: ‘Values-up’ not ‘Numbers-down’.- Chapter 3 - New stories: Frames and Narratives for building public engagement.- Chapter 4 - New social norms: breaking the ‘climate silence’.- Chapter 5 – New Voices: Shifting the debate from scientific to social reality.- Chapter 6 – New Rules: A Blueprint for public engagement on energy and climate change.