Buch, Englisch, 218 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 301 g
Buying and Selling Sex in Cyberspace
Buch, Englisch, 218 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 301 g
Reihe: Gender, Sexualities and Culture in Asia
ISBN: 978-981-13-4978-2
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Gender Studies, Geschlechtersoziologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Prostitution und Sexindustrie: Soziale & Ethische Themen
Weitere Infos & Material
Introduction.- Theoretical Framework.- Methodology.- The Brothers – Part I: Men who Buy Compensated Dating.- The Brothers – Part II: Why Compensated Dating?.- The Brothers – Part III: Becoming and Being a Brother.- Why Do Girls Engage in CD?.- More Than Bounded Authenticity.- Conclusion.