Chen | Guide to Graphics Software Tools | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 559 Seiten, eBook

Chen Guide to Graphics Software Tools


2. Auflage 2009
ISBN: 978-1-84800-901-1
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 559 Seiten, eBook

ISBN: 978-1-84800-901-1
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



The 2 nd edition of this integrated guide explains and lists readily available graphics software tools and their applications, while also serving as a shortcut to graphics theory and programming. It grounds readers in fundamental concepts and helps them use visualization, modeling, simulation, and virtual reality to complement and improve their work.
Chen Guide to Graphics Software Tools jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Objects and Models.- Transformation and Viewing.- Color and Lighting.- Blending and Texture Mapping.- OpenGL Programming in Java: JOGL.- Curved Models.- Vertex Shading, Pixel Shading, and Parallel Processing.- Programming in Java3D.- OpenGL Shading Language.- Direct3D Shader Programming.- Advanced Topics.- Low-Level Graphics Libraries.- Visualization.- Modeling and Rendering.- Animation and Simulation.- Virtual Reality.- Web3D Tools and Networked Environment.- 3D File Formats.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.