Charlesworth | Key Concepts in e-Commerce | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 328 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Macmillan Key Concepts

Charlesworth Key Concepts in e-Commerce

E-Book, Englisch, 328 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Macmillan Key Concepts

ISBN: 978-0-230-20672-4
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



E-Commerce is making an ever-bigger impact on the way businesses operate. Key Concepts in e-Commerce offers readers an introduction to the many words, terms and phrases that abound in this fast developing and increasingly popular discipline.
Charlesworth Key Concepts in e-Commerce jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic/professional/technical: Undergraduate. Academic/professional/technical: Postgraduate. Academic/professional/technical: Research and professional


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Consists of approximately 1200 entries, organized alphabetically.


ALAN CHARLESWORTH is a Senior Lecturer in marketing and e-marketing. He has been involved in e-commerce as a practitioner, consultant, trainer and educator since 1996, and is co-author of Online Marketing A Customer-Led Approach (OUP, 2007).


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.