Carey / Asbury | Focus Group Research | Buch | 978-1-61132-255-2 | sack.de

Buch, Englisch, 118 Seiten, Format (B × H): 234 mm x 159 mm, Gewicht: 290 g

Reihe: Qualitative Essentials

Carey / Asbury

Focus Group Research

Buch, Englisch, 118 Seiten, Format (B × H): 234 mm x 159 mm, Gewicht: 290 g

Reihe: Qualitative Essentials

ISBN: 978-1-61132-255-2
Verlag: Left Coast Press Inc


This volume provides a thorough introduction to creating and conducting focus group research projects. Carey and Asbury provide background on the history of focus groups then document the best practices in conducting a study using them. They also provide valuable advice on how to conduct a fair and accurate analysis of minorities and other vulnerable groups within the population at large. This book is an excellent introduction for any researcher looking to utilize focus groups in their next project.
Carey / Asbury Focus Group Research jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Chapter 1 What Is a Focus Group?; Chapter 2 Psychosocial Foundations; Chapter 3 Planning; Chapter 4 Implementing the Plan; Chapter 5 Special Populations; Chapter 6 Analysis; Chapter 7 Communication of Research Findings; Chapter 8 Concluding Thoughts;


Martha Ann Carey, Jo-Ellen Asbury


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.