Implications for Theory, Policy and Practice
Buch, Englisch, 221 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 272 g
ISBN: 978-1-349-52133-3
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The Knowledge of Culture and the Culture of Knowledge explores the construct of information and information culture and its relationship to the prevailing culture. The author provides an analysis of the relationship of media to the core constructs in the book by explaining why they have been put together to form one single idea.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Today's Prevailing Culture 3. Information Culture 4. Culture of Mass Society 5. Prevailing Culture and Narratives for Constructing Reality: Case Study of Economic Crisis 6. Conclusions