Campione / Metz / Palincsar | Children's Learning in Laboratory and Classroom Contexts | Buch | 978-1-138-01132-8 | sack.de

Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 363 g

Campione / Metz / Palincsar

Children's Learning in Laboratory and Classroom Contexts

Essays in Honor of Ann Brown
1. Auflage 2014
ISBN: 978-1-138-01132-8
Verlag: Taylor & Francis

Essays in Honor of Ann Brown

Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 363 g

ISBN: 978-1-138-01132-8
Verlag: Taylor & Francis


During the second half of the twentieth century, Ann Brown was one of the world’s premier researchers into the cognitive development of young children. Sponsored by the Spencer Foundation, this edited festschrift honors her work and memory by bringing together a collection of original studies that extend many of the theories and themes of Brown’s earlier work. Most of the contributors are researchers who once worked with Brown.

Campione / Metz / Palincsar Children's Learning in Laboratory and Classroom Contexts jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Contents: J.C. Campione, Prologue: Some Observations on the Career and Legacy of Ann Brown.A. Brown, The Advancement of Learning.K.E. Metz, Ann Brown’s Legacy: The Synergistic Advancement ofCognitive Developmental, Learning, and Instructional Theoriesin Interaction With Instructional Reform.J.S. DeLoache,P.A. Ganea, The Early Growth of Symbolic Understanding and Use: ATribute to Ann Brown.U. Goswami, Analogical Reasoning in Children. M. Cole, Sustaining Model Systems of Educational Activity: Designingfor the Long Haul. K. Bielaczyc, A. Collins, Design Research: Foundational Perspectives, Critical Tensions,and Arenas for Action.A.S. Palincsar, S.E. Hapgood,S.J. Magnusson, Examining “Expert Guidance” in the Context of Inquiry-BasedScience Teaching: Applying Lenses That Ann Brown Honed tothe Study of Teachers’ Practice. M. Linn, Knowing When, Where, and How to Study Student Learning.B. White,J. Frederiksen, Fostering Reflective Learning Through Inquiry.M. Scardamalia,C. Bereiter, Fostering Communities of Learners and Knowledge Building: An Interrupted Dialogue.M. Rutherford,D.Ash, The Ann Brown Legacy: Still Learning After All These Years.


Joseph Campione, Kathleen Metz, Annemarie Sullivan Palincsar



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.