Cahn | Direct Sales and Direct Faith in Latin America | Buch | 978-0-230-11249-0 | sack.de

Buch, Englisch, 191 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 211 mm, Gewicht: 363 g

Reihe: Contemporary Anthropology of Religion

Cahn

Direct Sales and Direct Faith in Latin America

Buch, Englisch, 191 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 211 mm, Gewicht: 363 g

Reihe: Contemporary Anthropology of Religion

ISBN: 978-0-230-11249-0
Verlag: Palgrave MacMillan Us


Since 1990, direct sales have attracted over two million recruits in Mexico and are characterized by a belief in the power of positive thinking. Through an ethnographic portrait, Peter S. Cahn demonstrates that the quasi-religious commission of self-empowerment accounts for the explosive growth of commission-based sales in the developing world.
Cahn Direct Sales and Direct Faith in Latin America jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface: Opening a Direct Channel to God Making Work a Commission Helping Others Help Themselves Healing the Body through the Mind Selling without Selling Conquering Fear Supplementing Spirituality Bringing Transformation to South America Seeking Success


PETER S.CAHN Director of Faculty Development and Diversity at Boston University, USA.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.