Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1942 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
An Analysis of Customer Perceptions
Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1942 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
ISBN: 978-3-319-18178-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
Weitere Infos & Material
Organisational Complaint Management.- Moving Towards Successful Complaint Management.- Conceptualising Customer Expectations with Complaint Channels.- Analysis of Customers' Complaint Channel Choice and Complaint Behaviour.- Conclusions for Organisational Complaint Management and Future Research.