Browne | Young Children's Literacy Development and the Role of Televisual Texts | Buch | 978-0-7507-0856-2 | sack.de

Buch, Englisch, 218 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 342 g

Browne

Young Children's Literacy Development and the Role of Televisual Texts


1. Auflage 1999
ISBN: 978-0-7507-0856-2
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 218 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 342 g

ISBN: 978-0-7507-0856-2
Verlag: Routledge


Explores and analyses the ways in which very young children's developing literacy can be supported by their experience of watching TV and videos. This book addresses ways teachers can use children's experience of watching stories on video or TV to feed back into their own story-writing, reading, story-telling and role-play in the classroom. Explores areas specifically highlighted in the National Curriculum for English, and will benefit teachers developing their literacy teaching in light of the government Literacy Hour initiative.

Browne Young Children's Literacy Development and the Role of Televisual Texts jetzt bestellen!

Zielgruppe


Postgraduate and Professional


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Teachers and Schools; Chapter 3 Children and Parents; Chapter 4 Children’s Perspectives; Chapter 5 Reading Different Texts; Chapter 6 Storytelling and the Moves into Writing; Chapter 7 Gender Issues;


Browne, Naima



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.