Creating and Sustaining a Better Manufacturing Organization
Buch, Englisch, 217 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 281 g
ISBN: 978-1-137-40819-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Kultur- und Sozialethnologie: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
Weitere Infos & Material
Introduction to the American Manufacturing Culture Story Cultural Transformations in the Automotive Industry Getting Organizations to See 'What Is' and 'What Could Be' Obstacles to Cultural Transformation Reliance on Cultural Attributes During Cultural Transformation Tools to Aid in Cultural Transformation