Bowen / Ozuem | Computer-Mediated Marketing Strategies | Buch | 978-1-4666-6595-8 | sack.de

Buch, Englisch, 313 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1335 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Bowen / Ozuem

Computer-Mediated Marketing Strategies

Social Media and Online Brand Communities
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-4666-6595-8
Verlag: Business Science Reference

Social Media and Online Brand Communities

Buch, Englisch, 313 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1335 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-4666-6595-8
Verlag: Business Science Reference


For years, technology has been the impetus for progress in various processes, systems, and businesses; it shows no sign of ceasing further development. The application of technology-driven processes in promotionally-oriented environments has become more and more common in today’s business world.

Computer-Mediated Marketing Strategies: Social Media and Online Brand Communities brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage. Focusing on qualitative research, various technological tools, and diverse Internet environments, this book is a necessary reference source for academics, management practitioners, students, and professionals interested in the application of technology in promotionally-oriented processes.

Bowen / Ozuem Computer-Mediated Marketing Strategies jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Gordon Bowen Regent’s University, UK.

Wilson Ozuem University of Gloucestershire, UK.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.