Blesa Aguilera / Blum / Godoy del Campo | Hybrid Metaheuristics | Buch | 978-3-030-05982-8 | sack.de

Buch, Englisch, 209 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g

Reihe: Theoretical Computer Science and General Issues

Blesa Aguilera / Blum / Godoy del Campo

Hybrid Metaheuristics

11th International Workshop, HM 2019, Concepción, Chile, January 16-18, 2019, Proceedings
1. Auflage 2019
ISBN: 978-3-030-05982-8
Verlag: Springer Nature Switzerland

11th International Workshop, HM 2019, Concepción, Chile, January 16-18, 2019, Proceedings

Buch, Englisch, 209 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g

Reihe: Theoretical Computer Science and General Issues

ISBN: 978-3-030-05982-8
Verlag: Springer Nature Switzerland


This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Workshop on Hybrid Metaheuristics, HM 2019, held in Concepción, Chile, in January 2019.

The 11 revised full papers and 5 short papers presented were carefully reviewed and selected from 23 submissions. The papers present hybridization strategies and explore the integration of new techniques coming from other areas of expertise. They cover a variety of topics such as low-level hybridization, high-level hybridization, portfolio techniques, cooperative search, and theoretical aspects of hybridization.

Blesa Aguilera / Blum / Godoy del Campo Hybrid Metaheuristics jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.