Buch, Englisch, Band 87, 282 Seiten, Format (B × H): 167 mm x 234 mm, Gewicht: 1320 g
Reihe: International Series in Operations Research & Management Science
Challenges and Solutions
Buch, Englisch, Band 87, 282 Seiten, Format (B × H): 167 mm x 234 mm, Gewicht: 1320 g
Reihe: International Series in Operations Research & Management Science
ISBN: 978-0-387-32222-3
Verlag: Springer Us
In addition to being tightly organized by themes and a carefully selected group of contributors, the Editors will write introductory material to the sections along with introductory and concluding chapters. The result is a book that provides the field with the conceptual framework of mass customization, its tools, its solutions, and real-world examples of successful implementations of the business strategy. An important book for academics working in production operations, production manufacturing, industrial engineering, logistics, supply chain management, and industry practitioners.
Zielgruppe
Academics, students and practitioners
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Ökonometrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Einkauf, Logistik, Supply-Chain-Management
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
Weitere Infos & Material
Mass Customization: State-of-the-Art and Challenges.- Personalized Needs Elicitation in Web-based Configuration Systems.- Model-Based Configuration Support For Software Product Families.- Product Modeling on Multiple Abstraction Levels.- Mass Customization: Balancing Customer Desires with Operational Reality.- Design for Changeover (DFC).- Platform Products Development and Supply Chain Configuration: An Integrated Perspective.- Modularity and Delayed Product Differentiation in Assemble-to-Order Systems.- A New Mixed-Model Assembly Line Planning Approach for an Efficient Variety Steering Integration.- Order Fulfillment Models for the Catalog Mode of Mass Customization — A Review.- Customer Service Level in a Lean Inventory under Mass Customization.- HRM Policies for Mass Customization.